Liczba odsłon: 595754

Konkursy / PSZCZOŁY DLA MIASTA PRZYSZŁOŚCI - projektowanie w Minecraft przestrzeni miejskiej dla pszczół.


PSZCZOŁY DLA MIASTA PRZYSZŁOŚCI  - projektowanie w Minecraft przestrzeni miejskiej dla pszczół.

Zapraszamy dzieci z terenu Gminy Miasta Rzeszowa ze szkół podstawowych do udziału w projektowaniu przestrzeni miejskiej dla pszczół w Minecraft: Education Edition.

Nagroda jest wyjątkowa!

Zwycięzcy będą reprezentować Miasto Rzeszów w projekcie ogólnopolskim pt. „Miejski projekt - wizja miast w Minecraft i Druku 3D” w dwóch kategoriach wiekowych:

  • I kategoria: klasy 1 do 4 (6 osobowa drużyna)
  • II kategoria: klasy 5 do 8 (6 osobowa drużyna)

 

Dlaczego warto dołączyć do reprezentacji Miasta w projekcie ogólnopolskim „Miejski projekt - wizja miast w Minecraft i Druku 3D”:

  • Dzieci zawalczą o medale i zwycięskie puchary:
  • I miejsce: 1000,00 zł brutto dla drużyny oraz nagrody rzeczowe od firmy G2A.com (w kategorii klas 1-4)*.
  • I miejsce: 1000,00 zł brutto dla drużyny oraz nagrody rzeczowe od firmy G2A.com (w kategorii klas 5-8)*

*Nagrody i wyróżnienia firma G2A przekaże bezpośrednio zwycięzcom
w ustalonym miejscu i czasie przez Organizatora.

  • Nagrody – gadżety Minecraft dla wszystkich dzieci uczestniczących
    w projekcie przekaże firma Microsoft Sp. z o.o.
  • Medale, dyplomy oraz wybrane elementy wydrukowane w 3D przekaże Miasto Rzeszów dzieciom uczestniczącym w projekcie.
  • Dzieci nabędą dodatkowe umiejętności takie jak: koncentrację, spostrzegawczość, szybką ocenę sytuacji, samodzielność w podejmowaniu decyzji, wyobraźnię przestrzenną, kreatywność, umiejętność współpracy, planowania oraz organizacji czasu.
  • Nauczyciele szkół biorących udział w projekcie otrzymają darmowy kurs „G2A Academy. Video games in education”. Link do rejestracji do kursu zostanie przesłany w odrębnej informacji do Miast uczestniczących w projekcie. Kurs jak również rejestracja jest bezpłatna.

 

 

Wymagania techniczne pracy w działaniu „PSZCZOŁY DLA MIASTA PRZYSZŁOŚCI”. Projektowanie w Minecraft przestrzeni miejskiej dla pszczół:

  • praca musi być samodzielna,
  • do budowania przestrzeni konkursowej należy użyć płaskiego świata,
  • do budowania można wykorzystać konstruktora kodów oraz agenta,
  • po wykonaniu projektu należy przygotować prezentację w postaci filmu - wirtualnego spaceru po mapie z komentarzem słownym autora lub napisami. Długość filmu nie powinna przekroczyć 12 minut,
  • wraz z filmem należy przesłać opis wykonanego projektu maksymalnie 700 znaków (ze spacją),
  • dodatkowym atutem będzie również stworzenie modelu 3D, który będzie nawiązywał do tematyki konkursu. Model należy wykonać na osobnej mapie, która zostanie udostępniona uczestnikom konkursu.

WYMAGANIA DOTYCZĄCE MODELI:
Pojedynczy model 3D:

  • musi być zbudowany z pełnych bloków (najlepiej betonowych), na "małej" drukarce,
  • musi stanowić spójną bryłę, połączonych ze sobą bloków,
  • nie może przekraczać wymiarów 16x16x16 bloków,
  • powinien zostać wyeksportowany blokiem budowli umieszczonym na mapie do modelu 3D w formacie GLB.

Modułowy model 3D:

  • może składać się maksymalnie z 4 części, które można ze sobą połączyć,
  • musi być zbudowany z pełnych bloków (najlepiej betonowych),
  • każda część musi stanowić spójną bryłę, połączonych ze sobą bloków,
  • żadna część nie może przekroczyć wymiarów 16x16x16 bloków,
  • poszczególne części muszą być zbudowane na "dużej" drukarce i wyeksportowane do jednego pliku GLB.

 

Do oceny należy przesłać prezentację (film avi lub mp4) oraz wykonany model 3D (plik glb).

 

Projekty wraz z oświadczeniem należy przesłać na adres mailowy: jpuzio@erzeszow.pl z dopiskiem w temacie maila „PSZCZOŁY DLA MIASTA PRZYSZŁOŚCI nie przekraczając terminu 4 maja br. Ogłoszenie wyników oraz składu reprezentacji zamieszczone zostanie na stronie urbanlab.erzeszow.pl

Odpowiedzi na pytania techniczne udziela Pan Rafał Kochański, nauczyciel Informatyki, prowadzący zajęcia Minecraft. Prosimy o przesłanie maila z pytaniami na adres mailowy: rafkoc.831@edu.erzeszow.pl

 

Zapraszamy!

Wszystkie publikowane treści chronione są prawami autorskimi należącymi do SP8, któremu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. z 1994r. Nr 24, poz. 83, z późn. zm.), jako autorowi przysługuje wyłączne prawo do korzystania z nich i rozporządzania nimi. Rozpowszechnianie treści za pomocą jakiejkolwiek metody poligraficznej czy elektronicznej, jak i ich przerabianie, odsprzedawanie i upublicznianie, bez pisemnej zgody autora, jest zabronione.

  • Data aktualizacji: 2024-12-22 09:19
  • |
  • Licznik odwiedzin: 7 586 651