Szkoła Podstawowa Nr 8 w Rzeszowie

e-mail: sekretariat@sp8.resman.pl
www: sp8.resman.pl
Data wydruku: 2025-09-10 15:24:58

Aktualności

eDzienniczek - hasła, loginy, pierwsze logowanie, odzyskiwanie hasła.

eDziennik 

Dostęp do eDziennika

- strona szkolna www.sp8.resman.pl - zakładka eDziennik

- https://uonetplus.vulcan.net.pl/rzeszowprojekt

Dostęp do e-dziennika – instrukcja pierwszego logowania lub przywracania dostępu (funkcja jest niedostępna przez aplikację) 

Pierwsze logowanie:

Przypominamy aby poprawnie można było się zalogować do eDzinnika muszą być wprowadzone danu ucznia i rodzica (w przypadku kilku dzieci w jednej placówce lub w innych należy wpisać we wszystkich placówkach te same dane rodzica: imię, nazwisko, e-mail, pesel). Proszę przekazać ww. dane wychowawcom, także "starszych" dzieci.


LOGOWANIE, ODZYSKANIE HASŁA

  • logujemy się/odzyskujemy (także przy pierwszym logowaniu) hasło przez przeglądarkę internetową w komputerze (https://uonetplus.vulcan.net.pl/rzeszowprojekt) – nie aplikacja w telefonie (eDzienniczek),
  • sprawdzamy skrzynkę pocztową – folder odebrane, spam, oferty,  czasami należy odczekać wiadomość może przyjść po kilku godzinach a czasem należy jeszcze raz skorzystać z opcji przywrócenia, 
  • czytamy dokładnie wiadomość e-mail (po opcji przywracania dostępu do konta) w jednej wiadomości dostajemy spis wszystkich kont przypisanych do danego maila (jeśli jest np.: podany jeden mail w kilku szkołach) i należy logować się do tego „właściwego”,
  • jeśli pojawia się komunikat o nieprzypisanym adresie e-mail do konta sprawdzamy u wychowawcy klasy czy wpisywany adres poczty elektronicznej jest identyczny z tym zgłoszonym wcześniej w szkole,
  • jeśli podczas kolejnej już próby odzyskiwania dostępu do konta dalej nie przychodzi na pocztę e-mail z linkiem do hasła możliwe jest, że:
    w dzienniku jest podany inny adres e-mail niż wprowadzamy, albo adres jest błędnie wpisany – w tej sytuacji proszę się zwrócić do wychowawcy celem sprawdzenia poprawności wpisanego adresu, 
  • jeśli dalej występuje problem z logowaniem – czyścimy pliki cookies w ustawieniach przeglądarki, przez którą się logujemy, jeśli nie pomaga to logujemy się z innych przeglądarek, czasami jest potrzebne wyczyszczeni również historii przeglądania i ponowne uruchomienie komputera bezpośrednio po czyszczeniu;
  • jeżeli nastąpiła aktualizacja systemu komputerowego należ wykonać czyszczenie plików cookis,
  • w razie dalszych problemów z logowaniem, mimo wszystkich prób wg instrukcji oraz wskazówek powyżej, prosimy o kontakt z sekretariatem placówki.

eDzienniczek - DZIENNICZEK VULCAN - aplikacja

  • należy zainstalować aplikację na telefon Dzienniczek Vulcan,
  • zalogowac się do eDziennika przez stronę internetową,
  • po zainstalowaniu eDzienniczka Vulcan, aplikacja będzie prosiła o kod QR (token i pin),
  • kod QR (token, pin) jest dostępny po prawej stronie menu - dostęp mobilny - wygeneruj kod dostępu,
  • proszę zarejstrować urządzenie oraz usunąć nieaktywne urządzenia.