GRUDZIEŃ
Przez cały grudzień w klasach piątych trwały prace nad budową coraz bardziej skomplikowanych elementów wesołego miasteczka z klocków LEGO. Uczniowie budowali karuzele poruszające się w pionie i poziomie, a następnie testowali na nich napisane przez siebie programy. Inspiracje czerpali z prezentacji przedstawiającej najsłynniejsze parki rozrywki na świecie.
Na początku miesiąca skończono wydruki sześciu zestawów brył, które stanowią pomoc dydaktyczną do nauki stereometrii w klasach 4 – 8. Teraz uczniowie ucząc się o graniastosłupach, ostrosłupach i bryłach obrotowych mogą nie tylko je oglądać na obrazkach w książkach i w rękach nauczyciela, ale — mając własne zestawy — badają bryły na różne sposoby, trzymają je w rękach, oglądają ze wszystkich stron, budują różne konstrukcje.
Przed świętami Bożego Narodzenia uczniowie zaprojektowali w programie Tinkercad choinki i ozdoby choinkowe. Te, które się dało – zostały wydrukowane, również dla nauczycieli i innych pracowników szkoły.
Gogli VR zaczęli używać nauczyciele przedmiotów nieinformatycznych.