Szanowni Państwo,
Zmienił się adres eDziennika na
https://portal.vulcan.net.pl oraz mogą występować problemy z aplikacją Dzienniczek na urządzeniach mobilnych. Należy wyrejestrować aplikację lub wyczyścić dane aplikacji w ustawieniach telefonu. Proszę jeszcze, aby przed wykonaniem tego procesu, sprawdzić czy użytkownik (rodzic, uczeń), może bez problemu zalogować się do Dziennika w przeglądarce na komputerze, gdyż będzie to niezbędne to ponownej rejestracji aplikacji (kod SQR lub formularz)
Pomaga:
- usunięcie ciasteczek - cookis
- zrestartowanie hasła
- usunięcie i zarejstrowanie nowego urządzenia - aplikacja Dzienniczek
- przypominam aby mieć jedno konta (dzieci w jednej lub w różnych szkołach) należy podać (dane rodzica/opiekuna prawnego): Imię, Nazwisko, PESEL, e-mail - taki sam dla w każdej szkole
- zmiana przeglądarki