Aplikacja mobilna #RzeszowToMy łączy funkcję informacyjną, pozwalającą na zapoznanie się z aktualnościami dotyczącymi Rzeszowa oraz kalendarzem imprez, interwencyjną, a także ułatwiającą uzyskanie informacji o miejskiej edukacji, konsultacjach społecznych, podatkach, ostrzeżeniach czy utrudnieniach drogowych.
Aplikacja jest dostępna na najpopularniejszych platformach mobilnych z systemami Android [pobierz] oraz iOS [pobierz].
Wystarczy kliknąć, napisać czego dotyczy problem, zrobić dodatkowo zdjęcie, a potem czekać, aż sprawa zostanie załatwiona. Urzędnicy mają maksymalnie 3 dni, aby wyznaczyć właściwą osobę, która zajmie się danym zgłoszeniem i 10 dni, abyśmy dostali odpowiedź zwrotną, co w naszej sprawie się dzieje.
Zgłoszenia można dodawać w kilku kategoriach:
- drogi i infrastruktura (uszkodzenia jezdni, chodników, mostów, kładek, niedziałające parkomaty, porzucone pojazdy, itp.)
- oczyszczanie ulic i chodników (utrzymanie porządku na jezdniach, oczyszczanie chodników i ścieżek rowerowych, parków miejskich, itp.)
- studzienki kanalizacyjne (niedrożności, zapadnięte lub uszkodzone włazy, niezabezpieczone włazy itp.)
- oświetlenie uliczne (nieświecące latarnie, uszkodzone słupy oświetleniowe, itp.)
- sygnalizacja świetlna (uszkodzenie sygnalizacji świetlnej)
- oznakowanie dróg (uszkodzone znaki drogowe, błędnie ustawione znaki drogowe, nieczytelne pasy i linie na jezdni, itp.)
- przystanki komunikacji miejskiej (uszkodzenie przystanków autobusowych, tablic informacyjnych, wyświetlaczy, itp.)
- zieleń miejska (koszenie trawników miejskich, zieleń, która zasłania znaki drogowe lub wyjazdy z dróg podporządkowanych, nisko wiszące gałęzie nad ciągami pieszo-rowerowymi, połamane lub przewrócone drzewa na terenie miejskim, zgłoszenia dotyczące infrastruktury parków będących w zarządzie Miasta Rzeszowa, itp.)